15 Mayıs 2012 Salı

Stefan striked me again :*

Ahh Vampire Diaries bi sezon daha geride bıraktı. Ama ne sezondu fena sezondu harbi iyi sezondu. Gerçi eskisi gibi bir manyaklığım kalmadığı için 18.bölümde bırakmıştım izlemeyi, sezon finali yaptığını bile bilmiyordum. Sonra sevgili senacım spoiler vere vere anlatınca izledim.

Efenim madem sezon finali yaptı diyoruz, o zaman bi Vampire Diaries postu yapmak boynumuzun borcu, alnımızın yazısı. Bu yazı tamamen benim bir Damoncu'dan Stefancı'ya dönüşmemle ilgili. Kişisel tercih olarak her zaman bir Team Klaus'um. Hayallerim erkeği, mükemmel insan, o bir İngiliz ve benim için bi erkeğin gelebileceği en mükemmel nokta :*. Ama Stefan-Damon olayına gelirsek, evet koyu bir Damoncu daha doğrusu Ian'cıydım. Şimdi düşünüyorum da adama gerçekten hastaydım. Hatta Afet-i Devran adlı, ona adanmış bir yazım bile var. Ammavelakin, dandik oyunculuğundan, yapma mimiklerinden hatta kaşlarından bile olabilir, kendisi artık o kadar çekici değil. Ama Stefan öyle mi efenim. Yazının devamında bunu açıklıyciim.


Beni Stefancı yapan 3 sebep var diyebilirim. Biraz feşistçe ama bu böyle.Dizideki karakteri otu boku siktiret. Banane dizi o. Stefan'ı Stefan yapan gözleri, dudakları, çenesi ve vücudu :*. Adam o kadar iyi ki, böyle bi sevgilim olsun gerçekten gerçekten isterdim. Çok erkeksi ve oo yea çok seksi. İşte o üj ayrıntı.

Gözler


Rengini açık mavi, yeşil gibi olan bu gözler i-na-nıl-maz. Bi kere mükemmel bi bakışı var ve çok etkileyici.

Dudaklar


Kalın ve dolgun zaten ona lafım yok ama konuşurken ve gülerken mükemmel bir şekil alıyo, dudaklarını muhteşem yapan da bu zaten.

Çene

Çenesini ayrıntılı bir şekilde resim haline getirecek değilim tabi. Önce söylemeliyim ki çok seksi bi çenesi var. Köşeli, sivri ve çok erkeksi. Beni en çok etkileyen yeri de orası.Oyş.


Vücut

Ah her şeyim mükemmel olduğu o diyar. Stefan'ın vücudu da ordan gelmiş. I'M SEXY AND I KNOW İT, I WORK OUT, GİRL LOOK AT THAT BODY diye bağırıyo resmenn.









Ayrıca adam tatlı lan daha ne olsun.







Stefan postu bu kadar. Yeter de artar. Taş herif. Tüm dizilerin yeni sezonuna kadar bi uğraş bulun. Hobi edinin, köpek alın ne biliyim ben. Hadi si yu.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder