17 Ekim 2012 Çarşamba

Justin Bieber'in Muhteşem Değişimi

Ben ne bir Belieber'dım ne de bir Hater ama Justin'in tarzını beğenmediğim kesindi. O gereksiz hacimli, futbol topundan çakma saçları olsun, anlamsız sözlerle donatılmış şarkıları olsun, yanında Tatar Ramazan misali sırıtan zenci rapçiler olsun Justin bu işi kıvıramıyordu. Bu kadar çok alay konusu olması çok normaldi. Ama yeni şarkısı As Long As You Love Me kesinlikle Justin'e olan ön yargıları kaldıracaktır. Eğer aynı yorumları yapmaya devam varsa götlük yapıyordur kusura bakmasın.

As Long As You Love Me Justin için bir dönüm noktası. Boyfriend'le biraz toparlamıştı ama bu şarkıyla tarzını yakalamış. Bu aralara favorim. Bi kere sound'u çok beğendim. Temposu tam kıvamında, şarkıyı tamamen hissetmenizi sağlıyor. Nakarat kısmındaki hafif elektro sound-daha doğrusu dubstep-de genelinin aksine hiç absürd durmamış, hatta şarkının en güzel kısımlarından biri nakarat. Sözleri de çok etkileyici, Baby Baby Baby Oh Baby ya da Eneeni Meenie gibi zırtaboz, paçoz değiller. Ayrıca klibi de çok hoş. Justin yeni saç stilini de kesinlikle beğendim.

Şarkı Justin'in büyümeye başladığının kesin kanıtı. "Artık 16 yaşındaki sincap suratlı çocuk değilim, büyüdüm traş oldum " edalarındaki Justin'i kutluyorum, böyle kaliteli şarkılarla devam etmesini diliyorum. Belki bir Belieber ya da bir Directioner olurum günün birindee. Şaka la.

Not: Belieber'mış ben de Bieberer sanıyodum Google Amca sağolsun.


Nerden nereye di mi bre Justin





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder