26 Mart 2012 Pazartesi

Siparişlerim geldii :)

Perşembe günü 3 farklı sipariş verdim. Biri Yves Rocher, diğeri Keds ayakkabı üçüncüsü de Swiss Dent Diş beyazlatıcı diş macunu. Yves Rocher'la Keds'im bugün geldi :))

Yves Rocher'dan aldığım ürünleri kısaca tanıyım. 

1)Rouge créme hydratant - Oran Capucine

Son zamanlarda da moda olan turuncu tonlarında bir ruj istiyordum ama doğal da durmasını istiyodum. Aslında internetten ruj alışverişi yapmak riskli ama ben hüsrana uğramadım. Çok beğendim rujumu.


2)Çilekli Dudak Balsamı

Balsamın da yararlı bişey olduğunu biliyorum. Bu kadar :D Bi deniyim dedim :)


3)Gözenekleri sıkılaştıran maske

Geçen gün  People Style Watch( tavsiye ederim yeni ama güzel bir dergi ) okurken cilt tipimize göre seçmeliyiz ürünleri falan filan muhabbeti vardı. Benim cildim de karma. Karma ciltler için matlaştırıcı ve gözenek kapatıcı ürünler kullanmalıymışız. 



People Sytle Watch Dergisi Mart Ayı Kapağı

Keds Siparişim



Keds de People Style Watch da gördüğüm ve görünce meraklandığım, araştırdığım elime ulaşınca da çok sevdiğim bi marka oldu. Markapark'dan aldım ama Zizigo ve Morhipoda da satışı var. Ürünlerinin tamamı ve internet sitesine buradan bakabilirsiniz.






Bu da benim siparişim :)


Ayrıca belirtiyim Yves Rovher siparişiniz ilkse fondöten, parfüm, maske gibi ürünlerinin eşantiyonlarını, bir indirim çeki ve Yves Rocher kartı gönderiyorlar.  

İyi Alışverişler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder