17 Şubat 2012 Cuma

Hiçbir şeyi bundan daha fazla istemedim; yağmurunu hissetmektense aşkında boğulmayı.

Bir şeyler her zaman beni sana geri getiriyor. Bu hiçbir zaman çok uzun sürmüyor. Ne yapsam da ne söylesem de ben vazgeçene kadar seni burada hissediyorum. Beni dokunmadan sarılıyorsun, zincirler olmadan tutuyorsun. Hiçbir şeyi bundan daha fazla istemedim; yağmurunu hissetmektense aşkında boğulmayı.


Beni özgür bırak, bırak kendim olayım. Çekim gücünde bir kere daha düşmek istemiyorum. Buradayım ve gururumla dikiliyorum. Tam da olmam gerektiği gibi. Ama içimdesin ve heryerimdesin.


Beni kırılgan olduğum için sevdin, ben güçlü olduğumu düşündüğüm zamanlar. Ama sen bana kısa bir süre dokundun ve tüm kırılgan gücüm kayboldu. Beni özgür bırak, bırak kendim olayım. Çekim gücünde bir kere daha düşmek istemiyorum. Buradayım ve gururumla dikiliyorum. Tam da olmam gerektiği gibi. Ama içimdesin ve heryerimdesin.


Dizlerimin üzerinde yaşıyorum ihtiyacım olan her şeyin sen olduğunu görmen için. Burada yerde. Ne dostsun ne düşman yine de seni bırakamıyorum. Hala bildiğin tek şey şu ki ben mahvediyorsun. Beni mahvediyorsun.


İçimdesin içimdesin ve heryerimde. Bir şeyler her zaman beni sana geri getiriyor. Bu hiçbir zaman çok uzun sürmüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder