23 Şubat 2012 Perşembe

Kore Dizileri Furyası : My Princess :)

Aslında tam 1 yıl olmuş My Princess yayınlanalı ama ben yeni izleyip bitirdim. Hatta 1 ay ara vermişim farkında olmadan ablam falan eve gelince kalkmadı bilgisayarın başından napıyım ben de oyalancak başka şeyler bulmak zorunda kaldım :(


Neyse efendim My Princess'e gelirsek eğer izlediğim tüm Kore dizileri gibi sıcakkanlı sevimli insanı güldüren aşık olma isteği uyandıran her şeyin kirlendiği dünyamızda saf kalan insanların(bknz. Banka şifresi 1234 olan insanlar) güzel mi güzel aşk hikayesini anlatan bir dizi.


Ve şunu farkettim ki Kore dizilerini bu kadar sevmemin sebebi çok saf ve masum olmaları yani adamlar ilk kez öpüşene kadar bile 5 bölüm geçiyo aradan. Nerde abi günümüzde öyle şeyler. Birbirlerinin her şeylerine katlanıyorlar falan. Günümüzde ilişkilerde envai amaç cinselliğe dönüştüğünden beri böyle şeyler bize daha ütopya görünmeye başladı belki de bilmiyorum. Ben de çok uslu bir kız sayılmam ve bazen böyle olasım geliyor ne yalan söyliyim :D


My Princess'in konusunu kısaca anlatırsam eğer esas kız Lee Seol uzun zaman önce yıkılan Kore Kraliyet Ailesinin son veliahdı. Bunu öğrenmesinden önce şans eseri tanştığı Hae Young da çok zengin bir şirketin varisi. Gel gelelim Hae Young'un dedesi şirketini yıkılan Kraliyet'ten kalan parayla kurmuş bu nedenle yıllardır monarşiyi tekrar hayata geçirme planları içinde. Bu sebeple Lee Soul'u bulur ve hikaye böyle başlar. Yan karakterler olarak Oh Yoon Joo Hae Young'un nişanlısı ve monarşinin kurulmasına karşı dizi boyunca Lee Soul'un burnundan getiricek tilki kılıklı çirkin sevimsiz hatun. Nam Jung Woo Lee Soul'un üniversiteden profesörü ve Oh Yoon Joo'un zamanında kazık attığı iyi kalpli erkek.


Bu dizide özellikle sevdiğim şey esas kız Lee Soul. O kadar sevimli ki. Ve genel Kore dizilerindeki esas kızlar genelde utangaç özgüvensiz hafif saf salak olur. Bu abla tam tersi çok fena :D Ayrıca çok güzel bi kız ne yalan söyliyim. 


İçinizde hala izlememiş olanlar varsa izlemenizi şiddetle tavsiye ediyor ve açıklamamın sizde etki yaratmış olmasını umuyorum :)



















eheh spoiler oldu sanırım :)

bu da dizinin en sevdiğim şarkısı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder